2016年2月10日 星期三

由內至外消滅暗粒/閉口

翻到香港之後,暗瘡係消得七七八八,但開始出暗粒/閉口(google search 閉口 豆瓣會搵到好多詳盡資料)。右邊臉頰生左起碼十粒,唉,我唔想爛面啊。唔知點解,眼底又開始爆乾紋,之前每邊都係得一兩條,依家有半個月內出左一堆。
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

治療-外

有兩個方法

1. 靠用護膚品
點做:濕敷保濕爽膚水、用含有BHA嘅產品、做好保濕(最好用gel狀)
好處:留印機會低
壞處:需要有耐性,因為起碼要1個月

2. 用針清
點做:自己挑(要注意挑完要敷消炎水,咁就唔會由暗粒變暗瘡) 或者 去美容院挑。

注意事項:用針清完之後一定要敷消炎水。
之前手痕,見到啲暗粒真係好礙眼,於是自己用呢啲針禁佢出嚟,冇敷消炎水,第二日暗粒就成功變暗瘡...然後成功地留印。


好處:快
壞處:可能會留印,留印之後要等一段時間消印

我點做?

一開始我係諗住靠用第一個方法,但因為我真係冇咩耐性,過左半個月之後忍唔住自己挑曬。依家用緊去印產品,睇下啲印幾耐會消。遲啲會更新最新狀況。
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

預防-外

1. 盡量避免用含有油份嘅產品(無論係礦物油定其他植物油如jojoba oil)
我好少生暗粒,但今次一生就生成十幾粒,諗翻起個罪魁禍首應該係有油份嘅護膚品。之前以為自己皮膚乾(dry),於是不停用ORIGINS Drink Up Intensive Overnight Mask。其他護膚品冇轉到(全部都係冇油份(oil-free))。

之後先知我地成日話皮膚乾,其實係再仔細分兩種狀況,一種係乾(dry),一種係缺水(dehydrated)。前者要用啲有油份嘅護膚品,後者就要補水。而我自己係缺水,但係就走左去補充油份,結果就生暗粒。

內乾外油皮膚係大部分係缺水,所以要補水而且遠離油份,否則易生暗粒暗瘡。

我依家用緊啲oil-free產品,遲啲會出Reviews。( 

Reviews- Oil-Free Moisturizer 無油潤膚露

)

2. 補水
補水-外:濕敷爽膚水5分鐘。要注意係保濕型嘅爽膚水先可以用嚟濕敷,如果係清潔型,如CLINIQUE Clarifying lotion就千奇唔好用嚟敷臉。
之前見到好多人用ALBION Skin Conditioner (又稱健康水,因為可以令肌膚回復健康)去暗粒,於是就入手左一支(hkd480)。每晚用Clarisonic Mia 2 洗完面之後,將健康水倒落化妝棉,濕敷3-5分鐘。如是者,用左一個星期,暗粒唔但止冇少到,仲多左兩粒。
都係用翻廣源良菜瓜水(hkd25),點知敷左4次之後暗粒已經謝左好多。


補水-內:多飲無花果水、多食雪耳。兩種食材都係性平,寒底燥底都應該可以食。但如果有咩唔舒服,要即刻停。

我依家每日都食一碗雪耳。等我試下個效果先,遲啲會加埋食譜。

3. 做好清潔
(a) 每晚要仔細卸妝同潔面。
落完妝之後我會清潔型爽膚水二次清潔,依家用緊CLINIQUE Clarifying Lotion Type 2同PAULA'S CHOICE Resist Toner,呢兩隻都有酒精,但係酒精係呢個步驟係關鍵成分,因為酒精係有機溶劑,所以可以幫助去除殘留嘅化妝品。敏感皮膚要特別小心,如果有任何不適要停止。

如果有用到防水嘅防曬,記住用卸妝產品落。之前我試過用SHISEIDO Urban Environment UV Protection Cream,PA話可以就咁用洗面奶洗走佢。但我發現淨係用洗面奶會生暗粒。

(b) 每星期用一次清潔面膜
市面上有好多唔同牌子嘅清潔面膜,但我用開ORIGINS Clear Improvement Active Charcoal Mask,用嘅時候記得避開眼周皮膚。
其實一早買左翻嚟,但一直懶得用,直到果日睇itsjudyslife見到judy都有用,就抽起條筋用下佢。用完之後,皮膚感覺好乾淨,有一兩粒暗粒裡面嘅污糟野自己標左出嚟。不過我覺得呢枝mask主要都係用嚟預防,等啲暗粒好翻之後,都要每星期用一次。

4. 盡量避免用手摸面
手有好多菌

5. 定期消毒電話
其實手提電話有好多細菌。我地平時出街又帶住佢去廁所又帶住佢,又將佢周圍擺。聽電話嘅時候,塊面就會掂到好多菌。我每晚都會用酒精消毒電話:用紙巾濕少少消毒酒精,抹下部電話。

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

重中之重:預防-內 (16/5/2016更新) 

由2016年1月出暗粒開始就跟住以上方法(預防-外)做,雖然出暗粒嘅數目少左好多,但係都仲會有幾粒。咁岩呢排又經痛,就去左睇中醫。食完中藥之後皮膚好左好多。然後我醒覺到護膚最緊要係由內入手,我身邊總有啲朋友冇咩搽護膚品,但係皮膚白裡透紅(我之前都係咁),原因係佢地體質好。

諗翻起呢大半年嘅爛面經歷,罪魁禍首係夜訓同壓力大。呢兩樣因素加埋會導致肝鬱氣滯,而肝鬱氣滯體質有以下症狀:黑眼圈、面色暗黃、經痛、生暗粒。所以呢,最緊要心情愉快、盡量12點前上床訓教(我知好難同好老土,但係呢兩樣真係好有用)。之前用左好多錢買護膚品,皮膚只係越嚟越差;開始睇中醫、早睡早起、飲多啲湯同水之後即刻暗瘡byebye。

但要留意中醫「功力」比較參差,勁嘅真係好神(我之前醫好左經痛、鼻敏感、暗瘡、出面油),差嘅可以好差(之前睇左個中醫醫經痛,點知睇完仲嚴重左)。

(26/6/2016 更新):呢排得閒啲,進行緊救救爛面大行動。詳情如下:每日最少2份生果、早餐食得健康、一個星期最少做5次運動、食得清淡、飲多啲湯水、睇中醫調理身體。如是者進行左1個月,啲暗粒已經消曬,仲有效過靠護膚品。 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

最近嘅護膚程序 My Current Skin Care Routine to Unclog My Pores (由15/2/2016 -3/3/2016冇耐性直接用左方法2)

1) FRESH Soy Face Cleanser:溫和潔面
2) 廣源良菜瓜水:補水
3) PAULA'S CHOICE Skin Perfecting 1% BHA Lotion Exfoliant:去角質、滲入毛孔溶解粉刺、抗菌預防暗瘡
4) FRESH Black Tea Age-Delay Eye Concentrate: 保濕預防細紋
5) PAULA'S CHOICE Moisture Boost Hydrating Treatment Cream:滋潤修護
6) ELTA MD SPF 46 UV Clear:防曬

1) FRESH Soy Face Cleanser:溫和潔面
2) 廣源良菜瓜水:補水 (濕敷3-5分鐘)
3) PAULA'S CHOICE Skin Perfecting 1% BHA Lotion Exfoliant:去角質、滲入毛孔溶解粉刺、抗菌預防暗瘡
4) ESTEE LAUDER Advanced Night Repair Eye Serum:滋潤修護
5) PAULA'S CHOICE Resist Ultra-light Super Antioxidant Concentrate Serum:保濕去印
6) ESTEE LAUDER Advanced Night Repair Eye:滋潤修護
7) PAULA'S CHOICE Moisture Boost Hydrating Treatment Cream:滋潤修護 (我依家先醒起呢個係有油架,唔好用啊)

我嘅膚質
混合偏乾:T-zone 外油內乾、兩頰偏乾、眼底極乾、容易生粉刺黑頭暗粒、容易留暗瘡印
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
呢啲都係我嘅經驗之談,並非專業意見,只供參考。如有錯漏,歡迎指正。
Disclaimer: This is NOT sponsored by any brands. All the products mentioned were purchased by myself. 
所有產品均為自購。以上意見並非有意爲任何品牌作宣傳之效。




沒有留言:

張貼留言