2016年2月10日 星期三

Undereye Concealer 遮黑眼圈- CLE DE PEAU, NARS, BOBBI BROWN, and TARTE

捱夜捱到殘嘅時候,黑眼圈大得好得人驚,一定要遮遮佢,唔好嚇襯人。就算係平時冇捱夜,我都會有黑眼圈問題,用少少遮瑕膏遮左佢,成個人會精神好多。但係我眼底極乾,揀遮瑕膏係好大嘅難題。我試過CLE DE PEAU 、NARS、BOBBI BROWN 同 TARTE,依家用完tarte之後我應該唔會再轉了。

CLE DE PEAU hkd350 (購自日本)
滋潤度:√ √ (out of five) 呢枝對我黎講都係太乾啦,起曬乾紋。
遮瑕度:√ √ √ √ √( out of five),可以一層一層咁build up個coverage。
用係眼底乾得制,但用佢嚟遮鼻翼紅印同痘印就一流,會回購!

NARS Radiant Creamy Concealer hkd280
用嚟遮黑眼圈比CLE DE PEAU 潤,但都係好乾,一笑就有一堆紋。
滋潤度:√ √ (out of five)
遮瑕度:√ √ √ out of five) 唔知係揀錯色定點,遮完個效果唔夠自然。

BOBBI BROWN 蟲草修護精華矯色霜 & 蟲草修護精華遮瑕霜 #
滋潤度:√ √ √ (out of five) 對我嚟講都係太乾啦,起一堆乾紋。
遮瑕度:√ √ √ (out of five) 呢個遮瑕度係矯色霜同遮瑕霜一齊用嘅效果。同埋如果想遮得好啲,就要兩枝一齊用,加埋好似都要六百幾,唔係咁抵。

❤️Best Undereye Concealer
TARTE Maracuja Creaseless Concealer hkd270 (購自IG shop)
滋潤度:√ √ √ √ 呢隻好潤,用完之後,我極乾嘅眼底都係起左少少紋。
遮瑕度:√ √ √ √(out of five)
PLUS: 每次用好少好少份量就得,抵用。但係香港依家冇專櫃或者專門店,我係佢小店都試色,跟住自己遲啲再上SEPHORA 或者 TARTE官網買,抵好多。

注意事項
遮黑眼圈係一門學問嚟,之前我爬文嘅時候睇到揀遮瑕膏嘅時候要根據翻自己黑眼圈嘅色調嚟揀,如果個黑眼圈係青青地色就要用翻偏紅嘅遮瑕膏。(詳情:由2:30開始https://www.youtube.com/watch?v=GuSwtiONCb4)我個黑眼圈係藍藍地紫紫地,所以揀左帶salmon色嘅TARTE Concealer 色號。

#唔記得幾錢

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Disclaimer: This is NOT sponsored by any brands. All the products mentioned were purchased by myself.

沒有留言:

張貼留言