2016年2月10日 星期三

由內而外滋潤肌膚、嘴唇- 無花果水

我係極乾嘅人,塊面T字位油但又有乾紋、眼底超乾、臉頰乾、手手腳腳乾。乾中之最係嘴唇,乾到一年四季出街都一定要帶唇膏,出街我可以唔記得帶錢同電話,但一定要帶唇膏;夜晚訓教之前都要搽一層厚厚嘅唇部精華。(唇膏推介可以睇另外一篇blog: 潤唇膏最愛-Ettusais)。

冬天個人就更乾,搽保濕嘅同精華面霜都唔夠,直到去睇中醫,中醫教我用無花果焗水飲,神奇嘅事就發生了!依家冬天但係一整日唔搽潤唇膏都唔覺得辛苦,以前係一定會爆察流血;皮膚同喉嚨都冇咁乾。我決定2016 new year's resolution要將呢個加落去:每日朝早飲無花果水。

雖然要堅持係有難度,但如果個人由內潤到外可以慳啲護膚品錢,做好保濕皮膚就會透亮白淨、減少出油同預防皺紋。所以一定要滋潤自己!(成日都聽人講女人係水做)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
無花果焗水
預備材料
1. 乾無花果... 2粒
2. 保溫壺一個

步驟
1. 用水沖一沖無花果。
2. 將無花果切細片,"dump"落保溫壺。


3. 加滾水,關上保溫壺。
4.  焗4-5 小時,完成。

P.S.
-我一般會臨訓前整,朝早食早餐嘅時候飲。
-飲落去係酸酸甜甜,覺得唔夠味可以用3-4粒或者切細片啲。
-飲嘅時候小心熱。
-無花果性平,唔同體質嘅人都啱飲,但如果飲完不適,請停止飲用並諮詢中醫。
-乾無花果都有分幾種,市面上一般有呢兩種,左邊係土耳其出,右面係美國。土耳其無花果就濕啲個皮 "un" 啲,適合就咁食;用嚟沖水我一般都係用右邊果種。
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Disclaimer: This is NOT sponsored by any brands. All the products mentioned are purchased by myself.
 以上意見並非有意爲任何品牌作宣傳之效。

沒有留言:

張貼留言